CURRY MASALA

Recentebeoordeling


3 sterren uit 403 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Curry Masala. Meer weten? Ontdek meer

28 aug 2022 om 22:23 We hadden hoge verwachting voor het eten van curry masala, we besteden bijna 50 euro aan eten, en we krijgen een klein bakje rijst met niet genoeg curry in het saus bakje, daarnaast hadden we een mixed grill en het vlees HetVleesWasHeelDroog+No taste
17 aug 2022 om 22:10 Vegetarische maaltijden, opmerkelijk lekker, veel en voedzaam.
29 jul 2022 om 20:28 Wanneer je lam besteld voor bijna 9 euro. 4 kleine mini stukjes krijgt met beetje sla, 1 stukje ui en citroen.
28 jul 2022 om 23:26 6 gamba’s in knoflookolie voor 13,50 zonder stukje brood niets erbij ! belachelijk duur. Een stukje naanbrood had er toch nog wel vanaf gekund volgens mij. Laatste keer dat ik hier besteld heb.
23 jul 2022 om 21:57 De voorgerechten waren heel klein en ze zijn best heel duur.
16 jul 2022 om 11:57 Voor €33 niet eerder zo'n zielig hoopje eten gezien, bovendien was de helft koud. Het bestelde brood zat er niet bij. Enige tijd geleden in het restaurant gegeten en dat was heerlijk. Jammer dat er aan bezorgen niet dezelfde aandacht wordt besteed.
19 jun 2022 om 19:13 Wat anders dan ik had voorgesteld van de Indian tapas, en had iets meer mogen zijn... maar wel erg lekker!
19 jun 2022 om 19:08 Garnalen waren echt lekker, maar €26,00 voor 6 garnalen in een bak saus en 2 stukken brood is niet wat ik verwachten. Erg duur voor weinig.
1 jun 2022 om 23:21 Mag iets pittiger en iets meer zijn. Maar was wel goed verzorgd. Fijn dat u ook bezorgt aan het treinstation voor passerende reizigers.
27 mei 2022 om 12:23 Wat een tegenvaller. Had de Lam tikka masala, kreeg zeker de helft minder dan je in het begin kreeg. De saus was lekker. Vlees zat vol spieren en grote stukken bot, rijst was waterig en smaakloos. Ook zat er een haar in de Mixed Pickle. Nooit meer.
11 mei 2022 om 20:54 Het vlees was erg mals. Wel vond ik de curry-saus Tikka Masala te dun/waterig. Ook was het naanbrood wel erg zwart. Portie is wel groot genoeg.
2 mei 2022 om 8:36 bezorging was goed, maar de kwaliteit van het eten ............ dat gaan we niet meer doen!!!